Як працювати із щоденниками вражень?

Як працювати із щоденниками вражень?

Відповідно до Концепції НУШ починаючи з 1 класу діти повинні вести щоденники вражень! У цій статті хочу поділитися своїм власним досвідом та варіантами створення щоденників.

Яким повинен бути щоденник вражень?
Загальноприйнятих вимог до оформлення щоденника немає. Це може бути зошит, блокнот або альбом для малювання. У 1 класі ми разом з дітьми за допомогою паперу і кольорової стрічки створили свої книжечки. Кожен учень на титульній сторінці малював себе, як варіант можна просто роздрукувати обгортку за зразком.

З якою періодичністю необхідно робити записи та як визначається тема?
Учні самостійно обирають тему для письма, а також чим писати: олівцем, фломастером або простою кульковою ручкою. Дитина пише у щоденнику вражень коли їй зручно (після закінчення ранкової зустрічі, під час уроків, наприкінці робочого дня). У 1 класі ми з дітьми разом обирали тему і після ранкової зустрічі усі разом писали та малювали.

Чи перевіряються щоденники вражень?
Щоденники НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ! Учень тільки за своїм особистим бажанням може показати або прочитати свої записи. Дитина має знати, що щоденник – це її особистий простір!