Відтепер у Татарбунарах та Біляївці: ДТЕК поступово відновлює роботу центрів обслуговування клієнтів

Відтепер у Татарбунарах та Біляївці: ДТЕК поступово відновлює роботу центрів обслуговування клієнтів

З 16 травня ДТЕК Одеські електромережі відновлює роботу додаткових центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) в Татарбунарах та Біляївці. Вони працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 години без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Також в компанії радять користуватися доступними та зручними дистанційними каналами звязку та онлайн сервісами.

Попри воєнний стан в країні ДТЕК Одеські електромережі робить все можливе, щоб клієнти мали змогу отримувати всі необхідні послуги, які надає компанія. Для цього в компанії цілодобово працюють зручні дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, автоматичне IVR-меню кол-центру - (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, окрема лінія для юридичних осіб - (066) 750 90 90.

Для клієнтів, чиї питання неможливо вирішити онлайн або терміново потрібна допомога, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування клієнтів.

«На сьогодні для вирішення більшості питань щодо послуг із розподілу електроенергії клієнти ДТЕК Одеські електромережі мають можливість скористатися зручними дистанційними сервісами. Проте у деяких випадках клієнтам треба особисто звернутися до офісу компанії. Наприклад, коли необхідно відновити втрачені документи на послуги з розподілу електроенергії, отримати  оригінали або примірники документів із мокрою печаткою тощо. Щоб наші клієнти, що мешкають у Татарбунарах і Біляївці, а також у прилеглих населених пунктах, мали змогу завітати з такими питаннями до наших фахівців, ми додатково відкрили ще 2 центри обслуговування клієнтів», − зазначили в компанії.

В центрах обслуговування клієнти можуть отримати договір про надання послуг, відкоригувати покази лічильника, замовити послуги з параметризації лічильника тощо.

Співробітники центрів обслуговування ДТЕК Одеські електромережі проінструктовані про правила поведінки при надзвичайних ситуаціях. Також, в кроковій доступності від ЦОКів є найближчі укриття та бомбосховища, якими можна скористатися у випадку оголошення повітряної тривоги. Адреси сховищ вказані в оголошеннях ЦОК.

Центри обслуговування відкрито за адресами: місто Татарбунари вулиця Горького, 21 та місто Біляївка по вулиці Генерала Плієва, 1.  Офіси тимчасово працюватимуть з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю.

✅ Стань частиною спільноти «Кут огляду» в facebook та запроси друзів!

 «Кут огляду» ближче до читача!

✅ Коротко і по суті. Підпишись на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в  Instagram