В УДП продовжується реформа комплектування екіпажів

В УДП продовжується реформа комплектування екіпажів

Екіпажі 12 суден УДП перейшли на роботу за новими штатними розписами. Це майже половина флоту, що перебуває в експлуатації. Про це повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко.

Минулого року в УДП розпочата реформа комплектування екіпажів.

На кожному судні передбачено три судноводія.

Баржевий караван може працювати в режимі 24/7.

Відповідно оборот флоту зростає на 30%.

Загальна кількість членів екіпажу дещо зменшується.

Проте за рахунок збільшення обороту і оптимізації складу команди суттєво зростають зарплати (до рівня європейських судноплавних компаній).

Вивільнені члени екіпажів перерозподіляються на інші судна. Нікого не втрачаємо – всі, хто хоче працювати, залишаться з роботою.

Наразі команди УДП можуть обирати один з двох штатних розписів для свого типу суден.

Для буксирів-двотисячників типу "Рига/Иваново" та "Запорожье" це 9 або 10 членів екіпажу (залежно від кількості механіків). Для самохідних суден типу "Капитан Антипов" - 7 або 8 членів екіпажу.

Обов’язкова умова – наявність трьох судноводіїв. Як мінімум два з них з категорією «С» (капітан і старший помічник капітана/або змінний капітан).

Третій судноводій (другий помічник капітана) може бути з категорією «А». Під час рейсу він вивчає специфіку Дунаю, отримує необхідний досвід для здобуття категорієї «С» у перспективі.

За новим штатним розкладом вже працюють екіпажі теплоходів "Ігор Момот", "Михаил Попов", "Задонск" ("Чигірін"), "Русе", "Константин Борисов", "Капитан Мещеряков", "Капитан Жидков", "Механик Ян", "Григорий Морозов", "Капитан Ширков", "Механик Сушков" та "Капитан Гайдай". Найближчим часом до них приєднаються екіпажі теплоходів "Загорск" ("Чугуїв"), "Хабаровск" ("Маріуполь") та перший із "трьохтисячників" - "Кузьма Галкин" ("Миколаїв").

Поступово до переходу до скорочених екіпажів готуються й інші судна.

Спочатку екіпажі висловлювали певні побоювання щодо переходу на нову схему роботи. Але наразі команди адаптувалися, перерозподілили обов'язки.

Моряки переконалися, що навіть у скороченому складі можуть успішно виконувати рейсові завдання. Навантаження дещо зросло, але й оплата праці теж!

Нова модель дала можливість забезпечити екіпажам умови навіть кращі, ніж пропонують приватні дунайські компанії.

Екіпажі отримують не лише валютні «добові» за період перебування у рейсі, але й стабільну гривневу зарплату;

Зарплатня виплачується вчасно без затримок;

Забезпечений повний соціальний пакет;

Автоматично відраховуються всі обов'язкові страхові та податкові виплати, тобто накопичується офіційний страхововий стаж роботи;

Для судноводіїв, які не мають досвіду роботи на Дунаї, відкрита можливість отримати категорію «С» і працювати на вищий посаді;

Судноводії, які з різних причин не зацікавлені у штатній роботі, можуть працювати за контрактом за спрощеною процедурою працевлаштування.

 

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram