Траса Одеса–Рені: триває відновлення підходів до мосту біля КПП «Маяки–Удобне–Паланка»
Транспортна артерія М-15 Одеса–Рені, що стала ключовим шляхом для експорту аграрної продукції під час перших років повномасштабної війни, отримує необхідний ремонт. Після колосального навантаження, коли дорога перетворилася на безперервний ланцюг зерновозів, окремі ділянки зазнали критичних деформацій — особливо підходи до мосту поблизу пункту пропуску «Маяки–Удобне–Паланка».
Упродовж 2022–2023 років М-15 фактично стала «коридором експорту», через який українські аграрії прямують до дунайських портів. Покриття витримувало тисячі тонн щодня, та все ж надмірний вантаж дався взнаки: підходи до мосту просіли, утворивши небезпечну деформацію.
Таке просідання ускладнює безпеку руху, збільшує ризик аварій, створює загрозу пошкодження конструкцій самого мосту.
Щоб уникнути критичного руйнування, було ухвалено рішення провести термінове відновлення.
Під час руху транспорту — адже зупинити цей напрямок неможливо — на одній половині проїзної частини фахівці проводять комплексні ремонті роботи: заміна деформаційних швів мосту, фрезерування старого покриття на підходах, влаштування нових шарів основи зі щебенево-піщаної суміші (ЩПС) і ЩПС, укріпленої цементом, укладання двох нових шарів асфальтобетону.
Роботи виконуються таким чином, щоб рух транспорту залишався можливим, а сам міст — захищеним від подальшого руйнування.
М-15 — стратегічна дорога не лише для Одещини, а й для економіки країни. Вона забезпечує доступ до дунайських портів, міжнародне транспортне сполучення з Молдовою, логістичну стійкість у період воєнного часу.
Слідкуйте за новинами від «Кут огляду»:
✅ у facebook (та запроси друзів!)
✅ у нашому Telegram-каналі
✅ в Instagram





