Що в тих головах? Туроператор з рф планував взяти у тайм-чартер пасажирський флот УДП

Що в тих головах? Туроператор з рф планував взяти у тайм-чартер пасажирський флот УДП

Туристичний оператор з рф просить передати йому у тайм-чартер… пасажирський флот УДП. Про це сьогодні повідомили на офіційній сторінці Українського Дунайського пароплавства у фейсбук, передає "Кут Огляду".

Як відомо, останній рік підприємство постійно працює над тим, що перезавантажити роботу пасажирського флоту.

В УДП чотири пасажирські теплоходи – «Дніпро», «Волга», «Україна», «Молдавія» та прогулянковий теплохід «Євгеній Косяков».

Старі «Дніпро» та «Волга» вже давно не користуються попитом, знаходяться в Ізмаїлі та використовуються як тимчасове житло.

«Молдавія» та «Україна» в австрійському Лінці, ще здатні працювати на річкових круїзах, але потребують чималих інвестицій.

«Ми проводили перемовини з угорцями, австрійцями, словаками, іншими міжнародними партнерами. Вже напевно увесь Дунай знає, що УДП шукає надійного партнера, готового взяти в управління наші теплоходи. Але не так, як це було раніше, коли державне підприємство витрачало на ремонт суден більше ніж заробляло.

Несподівано минулого тижня отримуємо лист від… «Самарського бюро путешествий и экскурсий». Пишуть, що готові брати на п’ять років у тайм-чартер наші теплоходи, витрати на підготовку до навігації беруть на себе.

Складно сказати, що відбувається в голові у цих людей. В Ізмаїлі росіянам готові запропонувати лише підводну подорож в один кінець слідом за сумнозвісним крейсером «Москва».

Інформацію щодо дуже допитливого бюро подорожей з Самари передаємо СБУ. Цікаво, що і кому вони ще пропонують». – зазначили на сторінці підприємства.

На жаль, з 2014 року пасажирські перевезення завдавали пароплавству лише збитки, які покривалися доходами від вантажних перевезень. Фінансовий показник 2021 року – мінус 25 млн грн. Загалом на дотації «пасажирам» за попереднього керівництва УДП витрачено понад 8 млн євро. Ніж така робота, економічно вигідніше тимчасово тримати судна у відстої.

Випадок УДП не унікальний. Модернізація та підвищення класу старого теплохода - це величезні інвестиції без гарантій їх повернення. Тому деякі дунайські судноплавні компанії перетворили свій старий пасажирський флот на плавучі готелі, казіно, ресторани, адже круїзна діяльність на старих суднах є нерентабельною.

 

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram