На Дунаї з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного

На Дунаї з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного

В майбутньому на річці Дунай з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн України та Румунії розташовані один навпроти одного. Про це розповів генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

«Орлівка-Ісакча - міжнародний автомобільний пункт пропуску, прямий перехід Україна – ЄС. Майже 90% трафіку складають контейнерні автотранспортні перевезення до Констанци.  Від Орлівки/Ісакчі до найбільшого румунського порту лише 145 км. Але минулого року Орлівка-Ісакча перетворилася ще і на вантажний термінал, річково-морський хаб, нову точку навантаження-вивантаження суден та барж», - зазначив Москаленко.

Поромна переправа вже кілька місяців працює як порт. Наприкінці минулого року в Орлівці було організовано перевалочний комплекс, який вже успішно працює. Комплекс запущено в експлуатацію у другій половині вересня 2022 року. З того часу було перевалено понад 50 тис. тонн — і з річкових, і з морських суден (завдяки тому, що осадка тут більше, ніж у Рені!).

У листопаді перевантажувальний комплекс включили до акваторії Ренійського порту. Але у власників Орлівки прямий договір із "Дельта-лоцман" на заведення суден із гирла Бистре, прямий договір з АМПУ на оперування та агентування. Наразі подана заявка на статус морського терміналу.

Обсяг інвестицій складає понад два мільйони доларів, і розбудова молодого порту продовжується. Зокрема, стартувало будівництво великих складів на 15 тис. тонн одноразового зберігання вантажів.

«Цікаво, що навпроти через Дунай Румунія будує порт Ісакча, де буде розміщений великий універсальний морський термінал. Там є державні інвестиції, і найближчими місяцями буде оголошено конкурс на його концесію. Таким чином, з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного. Це дасть можливість, наприклад, розвантажити пункти пропуску, адже сьогодні багато зернових фур стоїть у чергах на пунктах пропуску.

 

Чому нам, УДП, цікава Орлівка?

 

✅Тому що це додатковий потік вантажів, а ми шукаємо нові можливості для збільшення перевезень.

✅Тому що на відміну від багатьох терміналів у Рені/Ізмаїлі місцева перевалка ще не перевантажена, що значно спрощує життя власникам вантажів.

✅Тому що тут до річкового флоту ставляться як до пріоритетного клієнта (в багатьох інших точках завантаження першочергово обслуговують морські судна).

Бажаю нашим новим партнерам успіхів.

Сподіваюсь, що співробітництво нового порту та УДП буде тривалим та успішним», - резюмував гендиректор УДП.

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram