Ні зв'язку, ні інтернету: платити за відсутність послуг?

Ні зв'язку, ні інтернету: платити за відсутність послуг?

Ракетні атаки по об’єктах енергетичної інфраструктури України стали причиною віялових та екстрених відключень електрики по всій країни. Окрім цього, з осені українці годинами, а то й днями сидять без стільникового зв’язку, інтернету, або ж послуги надаються з перебоями, не в повному обсязі, що спричиняє низку проблем як у побуті, так і в бізнесі.

Оператори зв’язку та інтернет-провайдери не заперечують того факту, що проблеми є, посилаючись на форс-мажор, обставини непереборної сили (лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1).  Тобто перебої  виникли не з вини оператора.

Абоненти, які уклали договори про надання послуг зв’язку або інтернету, в більшості випадків, звісно, розуміють ситуацію.  Українці розуміють, що в країні війна, що агресор б’є по об’єктах енергоінфраструктури,  це впливає на якість зв’язку та інтернету, але хотілося б, щоб і абонентів зрозуміли: якщо послугу в повному обсязі надавати у цих обставинах неможливо, то й логічно не вимагати повної оплати за ці послуги.

Інтернет, стільниковий зв’язок відіграють дуже важливу роль, особливо, коли лунає тривога, коли ворог влаштовує масовані ракетні удари.

Ось декілька ситуацій до прикладу.

✅ Оголошена тривога, ворожі ракети б’ють по регіону, кожен хвилюється, намагається додзвонитися до близьких, рідних, але зв’язок та інтернет відсутні...

✅ Бізнесу треба вчасно реєструвати та подавати документи, сплачувати податки, нараховувати зарплатні, але зв’язок та інтернет відсутні, а банкомати не працюють…

✅ Оповіщення «Повітряна тривога» не спрацьовує, нема ніякої інформації, бо зв’язок та інтернет відсутні…

Дуже би хотілося, щоб і оператори зв’язку зрозуміли, що ми, прості українці, теж у «форс-мажорних» обставинах, щоб і нас зрозуміли: не можете надати якісну послугу – не вимагайте повну оплату.

Давайте ми будемо оплачувати стільки хвилин, мегабайтів тощо, скільки ми спожили, а не вносити фіксовану плату. Якщо сплатити за користування інтернетом 24 години на добу, а доступ до інтернету мати лише 6 годин, то чому оператор знімає повну, а не часткову абонплату?  Ми не розуміємо, за що платимо.

А сьогодні, коли в країні війна, важко всім, віддавати гроші просто так, бо є тариф (але ж послуга не надана) не хочеться. Ліпше ці гроші задонатити на допомогу ЗСУ.

Нехай навіть із форс-мажорних причин, але ми не отримали послуги в повному обсязі. Відповідно, ми не повинні платити за послуги, які нам не надали. Чи не так?

 

✅  Стань частиною спільноти «Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram