Мовне питання: в інтернет-магазині відмовилися обслуговувати освітнього омбудсмена державною мовою

Мовне питання: в інтернет-магазині відмовилися обслуговувати освітнього омбудсмена державною мовою

Керівник колл-центру одного з українських онлайн-магазинів техніки відмовився обслуговувати клієнта державною мовою.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов, який здійснював покупку у цій компанії.

За словами омбудсмена, співробітник магазина, який представився як Олег, "взагалі заявив, що української мови не знає і спілкуватися нею принципово не стане".

Крім того, Горбачов поскаржився, що цей же магазин відмовився продавати товар за ціною, оголошеною на сайті. Це грубе порушення законів "Про захист прав споживачів" і "Про рекламу".

"Абсолютна хамське спілкування з клієнтом, небажання слухати і спроби" заткнути рот ", - розповів про досвід спілкування з працівниками магазину Горбачов.


"Кут огляду" ближчий до читача!

Всі новини Бессарабії та України тут і зараз:

✅  Стань частиною нашого товариства у facebook та запроси друзів.

✅  Коротко та по суті: Підпишись на наш Telegram- канал

✅  Підтримай нас в Instagram