У ЦНАПі Бородінської громади надають близько 220 видів адмінпослуг

У ЦНАПі Бородінської громади надають близько 220 видів адмінпослуг

Відділ ЦНАПу в Бородінській громаді почав працювати з моменту її утворення. Наближення адміністративних послуг до населення в пріоритеті у керівництва громади. Сьогодні у відділі працюють професійні, відповідальні,  уважні до кожного відвідувача фахові спеціалісти з вищою юридичною освітою - Ольга Яковенко, начальник відділу, та Володимир Лунгу, адміністратор (на фото), також у відділі працюють ще у віддалений спосіб регістратор та три спеціалісти в старостатах громади.

 Серед особливо затребуваних послуг серед населення є актуалізація даних, реєстрація, зняття з реєстрації, витяг з місця проживання, реєстрація речових прав на нерухоме майно, договорів оренди на землю, формування пакетів документів для пільговиків, оновлення даних, тощо.

 До речі, актуальна зараз послуга - оновлення даних для військовозобов’язаних проводиться у відділі за 7-10 хвилин, для цього потрібен лише паспорт, ідентифікаційний код та особистий телефон.

 З понеділка (24 червня) в ЦНАПі до витягу оновлення даних також підтягнеться і QR-код. Найближчим часом у зв'язку з скороченням Тарутинського РАЦСу, щоб селянам не довелося їхати в Арциз, Бородінський ЦНАП буде ще надавати послуги реєстрації народження, смерті, шлюбів, розлучень та інші.

Усі відвідувачі відділу бородінського ЦНАПу задоволені якістю обслуговування і професійністю фахівців відділу, які намагаються допомогти кожній людині.

Слідуйте за нами:         

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅  в Instagram