УДП працює над відновленням пасажирського судноплавства на Дунаї

УДП працює над відновленням пасажирського судноплавства на Дунаї

Красені пасажирські теплоходи УДП завжди були гордістю українського судноплавства Побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна. Але минуло 50 років. Змінилися стандарти та вимоги. Світ змінився.  Як зазначає в.о. керівника Українського Дунайського параплавства Дмитро Москаленко, зараз використання теплоходів «Молдавія» та «Україна» для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності.

«Причин декілька. Це падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, морально-технічне старіння суден та неефективна, непрозора модель управління».

Нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування наших пасажирських суден. Відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

«Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий.

Я знаю, дуже багато дунайців вболівають за наші теплоходи, хочуть, щоб вони знову працювали.

Запевняю, керівництво УДП зацікавлене у відродженні пасажирського напрямку не менше. Це і робочі місця, і навіть престиж нашого підприємства. Але пасажирський флот повинен знову навчитися заробляти, це завдання для наших менеджерів, це їх КPI», - зазгачив керівник УДП.

✅  Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

«Кут Огляду» ближче до читача!

Все новини Бесарабії та України тут і зараз:

✅  Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram