Підготовка до зими: ДТЕК Одеські електромережі оновив 62 енергооб’єкта в Болградському та Ізмаїльському районах

Підготовка до зими: ДТЕК Одеські електромережі оновив 62 енергооб’єкта в Болградському та Ізмаїльському районах

 ДТЕК Одеські електромережі готує мережі до зими. За вісім місяців в Ізмаїльському та Болградському районах оператор системи розподілу оновив 62 енергооб’єкта для підвищення надійності електропостачання під час проходження осінньо-зимового періоду.

Про це повідомив генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі Дмитро Григор’єв під час виїзної зустрічі з керівництвом Болградської та Ізмаїльської районних військових адміністрацій та головами громад районів.

 За словами керівника компанії, наразі енергетики продовжують працювати над тим, щоб якомога краще підготувати систему до наступної зими. За 8 місяців 2023 року в Ізмаїльському та Болградському районах ДТЕК Одеські електромережі виконав 74% ремонтної програми, а саме: відремонтував 92 тисячі кілометрів електроліній, оновив 62 об’єкта розподільчих мереж, реконструював 9 високовольтних підстанцій та розчистив від гілля та сухостою 136 тисяч кілометрів вздовж ліній електропередачі. В планах до кінця року – виконати ремонтну програму на 100%.

 Керівник компанії також відповів на найпоширеніші питання від голів ТГ. А саме:

Чи достатньо наразі електроенергії для побутових клієнтів та бізнесу?

 За баланс електроенергії відповідає енергокомпанія НЕК Укренерго. За їх інформацією наразі виробництва електроенергії достатньо для покриття потреб споживачів. Для Одеської області не доведені ліміти енергоспоживання. Всі клієнти зі світлом. Три рази на тиждень на сторінці фейсбук та офіційному сайті ми інформуємо клієнтів про ліміти. Якщо щось зміниться – актуальна інформація буде оперативно з’являтися на наших інформаційних майданчиках.

 Як повідомити про аварійну ситуацію?

В компанії для цього працюють зручні дистанційні сервіси. Подати аварійну заявку можна через:

спеціальну форму на сайті у розділі «Відсутня електроенергія»;

приватні повідомлення на сторінці фейсбук;

зателефонувавши до кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90.

 

На зустрічі було розглянуто низку індивідуальних питань щодо електропостачання для кожної громади. Візити в громади відбуваються два рази на рік – перед та після осінньо-зимового періоду і триватимуть і надалі. Головна їх мета — розв’язання нагальних питань та зворотний зв’язок від клієнтів компанії задля покращення якості послуг з розподілу електроенергії.

 джерело: ВІДДІЛ З КОМУНІКАЦІЙ ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ

 

✅ Стань частиною спільноти «Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!

✅ Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в Instagram