Намагалися створити нову візію регіону: розробники про новий брендинг Одещини

Намагалися створити нову візію регіону: розробники про новий брендинг Одещини

Одеська обласна рада на сесії 12 грудня затвердила нову айдентику області. До офіційного герба регіону команда волонтерів розробила логотип, шрифт та брендовані кольори. Про мету створення брендбуку для Одеської області, фінансування, роботу команди та сенси цієї роботи після завершення засідання сесії розповіли артдиректорка проєкту розробки брендбуку Крістіна Безвесельна та заступник голови Одеської ОВА Сергій Кропива, повідомляє Суспільне.

В Одеській військовій державній адміністрації розповіли, що "нічого не було змінено зі старого на нове". Заступник голови Одеської ОВА Сергій Кропива пояснив, що в багатьох європейських регіонах та регіонах України окрім герба є ще й айдентика — це бренд, який повністю говорить, що якась продукція була виготовленою у конкретному регіоні. Метою розробки брендбуку є підсилення впізнаваності за логотипом та за слоганом, що це саме створено з того чи іншого регіону:

"Коли ми говоримо про айдентику, коли ми говоримо про бренд, який сьогодні був прийнятий, то це не скасовує того, що функціонував і функціонує герб Одеської області. Тому що айдентика спрямована на те, щоб підсилити саме ті символи і той герб, який вже функціонує. Таким чином сьогодні, окрім герба, який функціонує з 2002 року, тепер функціонує і айдентика Одещини".

За словами Сергія Кропиви, над створенням брендбуку Одещини працювали понад рік. Він нагадав, що аби отримати нові ідеї та нове бачення, на сайті Одеської обласної військової адміністрації було відповідне повідомлення:

"Для нас було і залишається важливим вживати всіх відповідних заходів, щоб Одещина ставала більше туристично привабливою. Щоб інвестиції на територію Одещини поступали. Для того, щоб люди і підприємці, які працюють і живуть на території Одещини, щоб вони пишалися тим, що вони проживають на території Одеської області".

Щодо самої роботи над проєктом, додав посадовець, команда розробників спілкувалася з професійними колами: істориками та місцевими жителями. Також проводили виїзні наради по всій території області, щоб отримати цінності, на які хотіли рівнятися. Використовувати розроблений брендинг можуть не лише комерційні організації, а й кожен охочий: для візитівок, брендволів та банерів. Це, впевнені в ОВА, збільшить кількість інвесторів в області.

"Компанії, які працюють на території регіону, щоб для них було відповідне об'єднання, можуть використовувати цей логотип, і це взагалі безкоштовно для них. На сайті обласної військової адміністрації буде відповідне посилання, і за допомогою цього посилання вони можуть вивантажити собі повністю екосистему айдентики", — зазначив Сергій Кропива.

Залишайтеся в курсі важливих подій! Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅ в Instagram