На Одещині відновили роботу чотири центри обслуговування клієнтів ДТЕК

ДТЕК продовжує поступово відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) в Одеській області. У червні запрацювали ще чотири центри у містах Арциз та Болград, Кодима і селищі Ширяєве Одеської області. Вони працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Також у компанії нагадують, що більшість послуг клієнти можуть отримувати через доступні 24/7 зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
ДТЕК Одеські електромережі робить все можливе, щоб клієнтам було зручно отримувати послуги, які надає компанія. Для цього цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, автоматичне IVR-меню кол-центру - (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, окрема лінія для юридичних осіб - (066) 750 90 90. Завдяки дистанційним каналам обслуговування клієнтам не потрібно їхати до офісу компанії, стояти в чергах, витрачати свій час. Більшість питань можна вирішити, маючи під рукою мобільний телефон та доступ до інтернету.
А для тих клієнтів, які потребують особистого візиту до фахівців компанії, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК). Наразі обслуговування проводиться в порядку живої черги, тому що час обслуговування може коригуватися у зв’язку з повітряною тривогою.
«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Ми робимо все можливе, щоб попри складну ситуацію в країні, наші клієнти мали змогу отримувати необхідні послуги. З 7 червня запрацювали центри в Ізмаїльському та Подільському районах Одеської області за адресами: в місті Арциз по вулиці Чкалова, 50-а, в місті Болград по вулиці Траянвальська, 1, в місті Кодима по вулиці Східна, 5, в селищі Ширяєве за адресою вул. Малиновського, 5. Всі ЦОКи працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Також обслуговування клієнтів буде відбуватися без прив’язки до місця проживання. Загалом в Одеській області центри вже працюють у 10 містах та селищах», − повідомили в компанії.
Оператор системи розподілу рекомендує звертатися до центрів обслуговування клієнтів в тих випадках, коли проблемне питання не можна вирішити дистанційно. Наприклад, відновлення втрачених документів на послуги з розподілу електроенергії, укладання чи переукладання договору на розподіл електроенергії, заявки на послуги щодо внесення змін у діючі договори, коригування показників чи передача звітів за об’єми споживання електроенергії тощо.
Співробітники центрів обслуговування ДТЕК Одеські електромережі проінструктовані про правила поведінки при надзвичайних ситуаціях. Також, в кроковій доступності від ЦОКів є найближчі укриття, якими можна скористатися у випадку оголошення повітряної тривоги. Вони оснащені всім необхідним, щоб спеціалісти могли продовжувати надавати послуги у разі тривалої повітряної тривоги, в тому числі інтернет зв’язком.
✅ Стань частиною спільноти «Кут огляду» в facebook та запроси друзів!
«Кут огляду» ближче до читача!
✅ Коротко і по суті. Підпишись на наш Telegram-канал
✅ Підтримай нас в Instagram