Між Одесою та Кишиневом пропонують укласти європейську залізничну колію

Між Одесою та Кишиневом пропонують укласти європейську залізничну колію

Європейською колією завширшки 1435 мм пропонують доповнити залізничну гілку, яка з'єднує Одесу та столицю Молдови Кишинів. Про це з посиланням на дослідження Європейської комісії та Європейського інвестиційного банку повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.в індикативних картах TEN-T. У звіті наголошується, що впровадження нових 1435-мм коридорів в Україні та Молдові саме по собі не є достатнім для забезпечення інтеграції в залізничні системи ЄС.

Як  розповідає Думська, для цього необхідно вжити додаткових заходів, як-от гармонізація законодавства у сфері залізничного транспорту з правовою базою ЄС; впровадження технічних норм для експлуатації мережі 1435 мм, а також європейських норм технічної інтероперабельності; спрощення прикордонних і митних процедур; інфраструктурні заходи, які включають окрім розбудови мережі залізниць стандарту 1435 мм, також і модернізацію наявних колій 1520 мм (включно з відновленням пошкоджених унаслідок війни в Україні), модернізацію наявних колій 1520 мм у Польщі та Словаччині, модернізацію й розбудову нових депо, станцій і сортувальних станцій (включно з необхідними перевантажувальними потужностями), розбудову внутрішніх інтермодальних терміналів і логістичних центрів.

Перші євроколії мають з'єднати польський Краків зі Львовом та молдовські Ясси з Кишиневом. Надалі низка таких доріг має з'явитися і всередині України. Для Молдови автори пропонують розвивати сполучення між Кишиневом та Одесою. Наступна ділянка, яку можна переробити під європейські стандарти — Басарабяска — Джурджулешти.

«Поширення стандартної колії європейської залізничної мережі на Україну та Молдову сприятиме руху товарів і послуг, допомагаючи обом країнам швидше інтегруватися в ринок ЄС і прискорюючи післявоєнне відновлення України. Розвиток сучасного транспортного сполучення — це наш спосіб сприяти економічному зростанню регіону та надавати постійну підтримку Україні та Молдові на їхньому шляху до інтеграції в ЄС», — заявила віце-президент ЄІБ Тереза Червінська.

Подальше розширення мережі залізниць стандарту 1435 мм в Україні буде зумовлено низкою факторів. Зокрема, геополітичною ситуацією, тенденціями розвитку нових промислових потужностей в Україні та розвитком залізничної мережі в сусідніх країнах ЄС, а також подальшими змінами в індикативних картах TEN-T. У звіті наголошується, що впровадження нових 1435-мм коридорів в Україні та Молдові саме по собі не є достатнім для забезпечення інтеграції в залізничні системи ЄС. Для цього необхідно вжити додаткових заходів, як-от гармонізація законодавства у сфері залізничного транспорту з правовою базою ЄС; впровадження технічних норм для експлуатації мережі 1435 мм, а також європейських норм технічної інтероперабельності; спрощення прикордонних і митних процедур; інфраструктурні заходи, які включають окрім розбудови мережі залізниць стандарту 1435 мм, також і модернізацію наявних колій 1520 мм (включно з відновленням пошкоджених унаслідок війни в Україні), модернізацію наявних колій 1520 мм у Польщі та Словаччині, модернізацію й розбудову нових депо, станцій і сортувальних станцій (включно з необхідними перевантажувальними потужностями), розбудову внутрішніх інтермодальних терміналів і логістичних центрів.

Стань частиною спільноти "Кут Огляду" у facebook та запроси друзів!

Всі новини Бесарабії та України тут і зараз : Коротко та по суті.

Підпишись на наш Телеграм-канал

Підтримай нас в Instagram