Між Одесою та Кишиневом пропонують укласти європейську залізничну колію

Європейською колією завширшки 1435 мм пропонують доповнити залізничну гілку, яка з'єднує Одесу та столицю Молдови Кишинів. Про це з посиланням на дослідження Європейської комісії та Європейського інвестиційного банку повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.в індикативних картах TEN-T. У звіті наголошується, що впровадження нових 1435-мм коридорів в Україні та Молдові саме по собі не є достатнім для забезпечення інтеграції в залізничні системи ЄС.
Як розповідає Думська, для цього необхідно вжити додаткових заходів, як-от гармонізація законодавства у сфері залізничного транспорту з правовою базою ЄС; впровадження технічних норм для експлуатації мережі 1435 мм, а також європейських норм технічної інтероперабельності; спрощення прикордонних і митних процедур; інфраструктурні заходи, які включають окрім розбудови мережі залізниць стандарту 1435 мм, також і модернізацію наявних колій 1520 мм (включно з відновленням пошкоджених унаслідок війни в Україні), модернізацію наявних колій 1520 мм у Польщі та Словаччині, модернізацію й розбудову нових депо, станцій і сортувальних станцій (включно з необхідними перевантажувальними потужностями), розбудову внутрішніх інтермодальних терміналів і логістичних центрів.
Перші євроколії мають з'єднати польський Краків зі Львовом та молдовські Ясси з Кишиневом. Надалі низка таких доріг має з'явитися і всередині України. Для Молдови автори пропонують розвивати сполучення між Кишиневом та Одесою. Наступна ділянка, яку можна переробити під європейські стандарти — Басарабяска — Джурджулешти.
«Поширення стандартної колії європейської залізничної мережі на Україну та Молдову сприятиме руху товарів і послуг, допомагаючи обом країнам швидше інтегруватися в ринок ЄС і прискорюючи післявоєнне відновлення України. Розвиток сучасного транспортного сполучення — це наш спосіб сприяти економічному зростанню регіону та надавати постійну підтримку Україні та Молдові на їхньому шляху до інтеграції в ЄС», — заявила віце-президент ЄІБ Тереза Червінська.
Подальше розширення мережі залізниць стандарту 1435 мм в Україні буде зумовлено низкою факторів. Зокрема, геополітичною ситуацією, тенденціями розвитку нових промислових потужностей в Україні та розвитком залізничної мережі в сусідніх країнах ЄС, а також подальшими змінами в індикативних картах TEN-T. У звіті наголошується, що впровадження нових 1435-мм коридорів в Україні та Молдові саме по собі не є достатнім для забезпечення інтеграції в залізничні системи ЄС. Для цього необхідно вжити додаткових заходів, як-от гармонізація законодавства у сфері залізничного транспорту з правовою базою ЄС; впровадження технічних норм для експлуатації мережі 1435 мм, а також європейських норм технічної інтероперабельності; спрощення прикордонних і митних процедур; інфраструктурні заходи, які включають окрім розбудови мережі залізниць стандарту 1435 мм, також і модернізацію наявних колій 1520 мм (включно з відновленням пошкоджених унаслідок війни в Україні), модернізацію наявних колій 1520 мм у Польщі та Словаччині, модернізацію й розбудову нових депо, станцій і сортувальних станцій (включно з необхідними перевантажувальними потужностями), розбудову внутрішніх інтермодальних терміналів і логістичних центрів.
Стань частиною спільноти "Кут Огляду" у facebook та запроси друзів!
Всі новини Бесарабії та України тут і зараз : Коротко та по суті.
Підпишись на наш Телеграм-канал
Підтримай нас в Instagram