ДТЕК змінив графік планових ремонтів задля безперебійного електропостачання пунктів тестувань під час вступної кампанії 2022

ДТЕК змінив графік планових ремонтів задля безперебійного електропостачання пунктів тестувань під час вступної кампанії 2022

ДТЕК Одеські електромережі скоригував графік проведення планових ремонтних робіт з 22 липня по 4 серпня 2022 року, щоб забезпечити безперебійним електропостачанням навчальні заклади Одеси та області, де у ці дні відбувається національне мультипредметне тестування (НМТ).

Для того, щоб випускники мали змогу без перешкод взяти участь у вступній кампанії 2022, ДТЕК Одеські електромережі скоригував графік планових ремонтних робіт на період з 22 липня по 4 серпня. Компанія не проводить планові роботи для посилення інфраструктури мереж за адресами тимчасових екзаменаційних центрів (шкіл та ВНЗ). В разі аварійного відключення світла наші фахівці готові оперативно відновлювати електропостачання за цими адресами.

«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія, яка піклується про своїх клієнтів. Оператор системи розподілу розуміє наскільки важливо забезпечити безперебійне електроживлення закладів освіти, де відбувається тестування вступників. Адже оцінювання знань майбутніх першокурсників відбувається в комп’ютерному форматі і для роботи техніки потрібна напруга. Ми попіклувалися, щоб пункти тестувань були з надійним електропостачанням і абітурієнти могли взяти участь у тестуванні», − повідомили в компанії.

За всіма іншими адресами компанія продовжує роботу в штатному режимі – виконує усунення дефектів в енергообладнанні та розчистку трас ліній електропередачі, відпрацьовує заявки клієнтів тощо.

У зв’язку з воєнним станом у країні та згідно з постановою нацрегулятора, компанія тимчасово закрила доступ до інформації про відключення та терміни відновлення електропостачання на сайті компанії. Графіки відключень спеціалісти компанії повідомляють місцевим громадам та військово-цивільній адміністрації.

Дізнатися інформацію про причину відключення світла або повідомити про аварійну ситуацію можна за допомогою зручних дистанційних сервісів:

  • чат-бот у Viber та Telegram (або в рядку пошуку введіть «ДТЕК Одеські електромережі»);
  • офіційні сторінки у фейсбуці та інстаграмі, написавши у приватні повідомлення;
  • IVR-меню кол-центру, натиснувши 1: для стаціонарних телефонів +38 (048) 705 90 90, для мобільних телефонів +38 (068) 750 90 90, +38 (095) 750 90 90, +38 (073) 750 90 90.

    ✅ Стань частиною спільноти «Кут огляду» в facebook та запроси друзів!

     «Кут огляду» ближче до читача!

    ✅ Коротко і по суті. Підпишись на наш Telegram-канал

    ✅ Підтримай нас в  Instagram