Впевненими кроками до повного відновлення: УДП планує побудувати 30 нових суден

Українське Дунайське пароплавство впевненими кроками прямує на повне відновлення флоту. Для цього за програмою УДП на судноремонтному заводі зі старих ліхтерів створюють баржі типу SLG. Всього планують побудувати 30 таких барж, а вчора на воду спустили перше таке судно. Про це із посиланням на генерального директора УДП Дмитра Москаленко повідомляє «Кут Огляду».
«Україна відновлює суднобудування! УДП завершило будівництво першої баржі типу SLG.
Судно побудовано за принципом конверсії. На балансі нашого підприємства десятки старих ліхтерів (невеличка 40-метрова баржа). Для річкових перевезень цей тип суден давно не використовується. Але вони можуть виступати донорами для будівництва великих річкових барж: частини двох ліхтерів стикуються через вставку, що вирізається із третього ліхтера.
У барж SLG більша вантажопідйомність ніж у нашої типової баржі (2200 т), що дає можливість перевозити більший обсяг вантажів. У той же час собівартість виробництва барж SLG на порядок нижча, ніж у нового судна», - зазначив Дмитро Москаленко.
Програму відновлення УДП розпочало ще весною, наразі залишилося ще 86 ліхтерів, з яких передбачено будівництво 30 нових суден.
«Була проведена велика підготовча робота – потрібно було пройти досить тривалі бюрократичні процедури, оновити проєкт, провести дефектацію, відібрати та підготували судна-донори, а головне - знайти робочі руки! Адже цього року завод працював в режимі 24/7 та був перевантажений поточними ремонтами флоту. З початку року ми капітально відремонтували понад 50 суден, це рекордний показник», - повідомив гендиректор УДП.
Станом на сьогодні в цехах вже ріжуться та готуються до стикування частини наступних SLG барж.
Всі роботи з будівництва нових барж виконуються на заводі. Фактично - замкнений цикл – фарбування корпусу, виготовлення люкових закриттів – це все робиться силами працівників заводу.
«Завдяки проєкту створили десятки нових робочих місць, зарплата на заводі з початку року виросла на 50%. Символічно, що пляшку з шампанським о борт баржі сьогодні розбила Ганна Чернишова, маляр другої категорії, яка прийшла до нас на роботу влітку цього року.
УДП фінансує програму будівництва барж за рахунок виключно власних коштів компанії, без залучення бюджетного фінансування.
Я дякую членам всієї нашої великої команди, які долучились до запуску проєкту. Завдяки програмі в УДП має з’явитись 5-6 нових баржевих караванів, що значно посилить наші позиції на ринку дунайських перевезень», - резюмував гендиректор УДП.
✅ Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!
«Кут Огляду» ближче до читача!
Все новини Бесарабії та України тут і зараз:
✅ Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал
✅ Підтримай нас в Instagram