Керівник УДП Дмитро Москаленко розповів, як змінився Кілійський СРЗ за останній рік

13 квітня Кілійський завод з робочим візитом відвідав керівник Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко. Разом з директором Олександром Бондаренко гендиректор УДП оглянули судна, які мають пройти повню модернізацію. Про враження від поїздки, а також про зміни на заводі за останній рік Москаленко написав на своїй сторінці у Фейсбук.
«Наскільки змінилася атмосфера на Кілійському заводі за останній рік! Я пам’ятаю занепад, похмурі обличчя. Гнітючу тишу у заводських цехах. Здавалося, життя майже зупинилося. Сьогодні на кожному кроці кипить робота. Настрій у людей зовсім іншій.
Єдине, що непокоїть – чи здатне підприємство впоратись із зростаючим навантаженням. Потрібно одночасно виконувати великий обсяг поточних докових ремонтів, будувати нові баржі, забирати з відстою несамохідний флот та готувати його до модернізації.
Щоб все встигнути і все охопити потрібно провести реконструкцію сліпу. Тендер на проєкт реконструкції вже проведений. Роботи мають початися ще цього року.
Розглядаємо і плани ремонту кранового господарства. Це одна з умов успішної реалізації всіх наших проєктів», - розповів гендиректор УДП.
Також керівник розповів про етапи модернізації суховантажів, які перебувають на балансі підприємства.
«Готуємо до повної модернізації перші суховантажні судна УДП! Ооглянули корпус теплохода «Капитан Бабкин». Це одне з чотирьох самохідних суден, що мають пройти глибинну модернізацію та заміну двигунів.
Попередній висновок фахівців – корпус зберігся досить непогано і може прослужити ще дуже багато років. Це означає, що повна модернізація судна з заміною двигунів є економічно виправданою.
Найближчим часом отримаємо точні дані – результати замірів товщин.
Наразі вже триває процес зачистки «Бабкина»: демонтується внутрішня начинка - валолінії, гвинторульовий комплекс. На базі старого корпусу буде фактично побудоване нове сучасне судно з автоматизованою системою управління, потужними та економічними двигунами, комфортними умовами для перебування екіпажу.
Плануємо частину робіт виконати в Україні, іншу – на верфі, де судна були збудовані. На наступному тижні запланована зустріч з нашими європейськими партнерами, під час якої будуть узгоджені конкретні рамки проєкту.
Обговорили з керівництвом заводу і хід підготовки до будівництва барж SLG. Корпуси ліхтерів зачищаються та ремонтуються. До початку розрізання суден-донорів майже все готове», - повідомив Москаленко.
✅ Стань частиною спільноти « Кут Огляду» в facebook та запроси друзів!
«Кут Огляду» ближче до читача!
Все новини Бесарабії та України тут і зараз:
✅ Коротко і по суті. Підпишіться на наш Telegram-канал
✅ Підтримай нас в Instagram