Мовний скандал в Затоці: власниця ресторану вибачилася й пообіцяла ребрендінг закладу
Власниця ресторану Burger Z у Затоці, що на Одещині, перепросила за відмову обслуговувати клієнтку українською мовою та заявила про плани на ребрендинг закладу. Про це вона повідомила одеському активісту Дем’яну Ганулу, який опублікував відео з її вибаченнями.
Жінка назвала інцидент непорозумінням і запевнила, що в ресторані поважають українську мову та Україну. Вона пообіцяла, що подібна ситуація більше не повториться. Зокрема, власниця ресторану пообіцяла змінити назву закладу, щоб прибрати символ Z. За її словами, буква Z означає Затоку, а сам ресторан було зареєстровано ще у 2017 році, тому жодної проросійської позиції в цьому немає.
Нагадаємо, інцидент стався в ресторані Burger Z, де жінку відмовилися обслуговувати українською мовою і вигнали з закладу. За словами потерпілої, в ресторані грала російськомовна музика, а меню, написане вручну, також було російською. Під час розмови з власником закладу той агресивно захищав російську мову і заявив, що йому «начхати на ваші закони» щодо української мови.
Представниця мовного омбудсмена Тараса Кременя, Ярослава Вітко-Присяжнюк, особисто розмовляла з потерпілою жінкою та правоохоронцями Одещини, які повторно навідалися до закладу та зустрілися з власниками.
За фактом скарги жінки, мовний омбудсмен наказав розпочати заходи державного контролю щодо дотримання мовного закону з боку власниці ресторану в Затоці.
Цей інцидент став уроком для власників бізнесу про важливість дотримання мовного законодавства та поваги до клієнтів. Ресторан Burger Z пообіцяв виправити ситуацію та зробити ребрендинг, щоб подібні непорозуміння не повторювалися в майбутньому.
Слідуйте за нами:
✅ у facebook (та запроси друзів!)
✅ у нашому Telegram-каналі
✅ в Instagram