«Гаряча лінія» для мешканців Арцизької громади: не тільки реагувати, а й звітувати

«Гаряча лінія» для мешканців Арцизької громади: не тільки реагувати, а й звітувати

Під час чергової апаратної наради за участю ЗМІ, яка вже традиційно проводиться щомісяця в Арцизькій міськраді, ми дізналися, чим дихає наша громада, які завдання стоять перед керівниками структурних підрозділів, заступниками  міського голови, начальниками управлінь та відділів виконавчого комітету.

Одне з питань наради – щодо роботи «гарячої лінії» міської ради. Як відомо, щоб миттєво реагувати на звернення мешканців громади та швидко вирішувати проблеми людей, голова Арцизької міської ради Сергій Парпуланський реалізував ідею створення «гарячої лінії». Така «фішка» та  відкритість для зв’язку з місцевими вигідно вирізняє Арцижчину з-поміж інших громад.

Відомо, що про роботу «гарячої лінії» та про опрацювання звернень від мешканців Арцизької ТГ звітують голові громади. А під час «апаратки» Сергій Парпуланський дав доручення спеціалістам, аби на сайті міськради також публікувалися всі звернення, які надходять на «гарячу лінію».  Звісно, без імен, прізвищ, лише суть звернення, щоб кожен, хто дзвонив, мав змогу пересвідчитися, що його заявку дійсно зафіксували.

 «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКРАДИ –  ЦЕ ЗРУЧНО ЯК ДЛЯ МЕШКАНЦІВ, ТАК І ДЛЯ ВЛАДИ

Оператор «гарячої лінії» одразу ж після звернення опрацьовує  дані та передає їх у відповідні профільні служби міста або інформує фахівців міськради для подальшого вирішення.

На відміну від письмових звернень, заявку не потрібно ніде реєструвати, кудись ходити, відповідей не треба очікувати, а проблема, з якою звернулися мешканці громади, вирішується значно простіше та швидше.  Такий варіант є зручним та комфортним, перш за все,  для людей.

«Гаряча лінія» Арцизької міської ради:

099-04-565-04

073-04-565-04

096-04-565-04

Час, коли можна дзвонити: 8:00-17:00

Оператори надають консультації жителям Арцизької громади з питань, які лежать в площині компетенції органів місцевого самоврядування

МІЙ ОСОБИСТИЙ ДОСВІД ЗВЕРНЕННЯ НА «ГАРЯЧУ ЛІНІЮ»

Я не можу стверджувати, що часто дзвоню на «гарячу лінію». Але іноді трапляється. Ось, наприклад,  декілька тижнів тому внаслідок сильного вітру  в місті обірвалися дроти зі своїх опор. Така ситуація спостерігалася на декількох вулицях, серед них – і моя. Дехто сповістив про те, що трапилося звичним способом – у Фейсбук. Але ж посадовці не мають сидіти в соцмережах у робочий час, тож такий варіант – не гарантує на 100% швидкого вирішення питання, як на мене. Ситуація не патова, не сенсаційна, так би мовити, тому єдиний варіант, який видався мені підходящим, - дзвінок на «гарячу лінію» міськради,  до того ж, я не користуюся послугами того оператора, чиї дроти були зірвані вітром, тому й не знала, як звернутися до компанії швидко.

Як результат:  коли мені необхідна була допомога, мені допомогли. Завдяки реагуванню оператора, вже ввечері, повертаючись з роботи, я побачила, що дротів на землі немає, проблему усунено.

Ще варто наголосити на спілкуванні оператора «гарячої лінії»: під час розмови вона дійсно демонструвала зацікавленість у вирішенні питання, після мого звернення повторно подзвонила та поінформувала про подальше вирішення питання.

Я розумію, що моя ситуація – дрібниця, але ж різні люди дзвонять з приводів, куди серйозніших, тому дуже важливо, що є така чудова підтримка з боку оператора, відчувається  відповідальність, людяність і стресостійкість фахівчини. Одним словом, й роботу оператора, й подальше вирішення цієї історії я оцінила дуже високо!

 ДО РЕЧІ…

Така прозорість влади  та готовність комунікувати з громадськістю, вчасно реагувати на звернення від мешканців громади  має велике значення для кожної міської/селищної ради, яка хоче стати відкритою та ефективною у вирішенні питань місцевих мешканців (а значить  – успішною). Раджу головам інших громад брати приклад з Арцижчини.

 

 Мазур Наталя

Слідуйте за нами:

✅ у facebook (та запроси друзів!)

✅ у нашому Telegram-каналі

✅  в Instagram