Укрзалізниця компенсує вартість квитків через тимчасове призупинення пасажирських перевезень

Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України №215 від 16 березня поточного року, Укрзалізниця призупиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим COVID-19.
Про це сповіщає пресслужба Укрзалізниці.
З огляду на обставини, Укрзалізниця повертає повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів, - йдется у офіційному повідомленні. Квиток можна повернути в касі, якщо Ви придбали проїзний документ через Інтернет, його вартість буде компенсована через онлайн сервіси.
Компанія звертається до всіх українців, які заздалегідь купили квитки, з проханням не створювати ажиотаж, натовп біля кас з продажу квитків. Не поспішайте до вокзалу, зведіть до мінімуму час, проведений в черзі, аби не наражати себе та оточуючих на потенційну небезпеку, яку становить коронавірус.
Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17) Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288-р припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину