Іван Юрик: Прагнемо бачити на наших вокзалах найвідоміші світові бренди та мережі ресторанів

Іван Юрик: Прагнемо бачити на наших вокзалах найвідоміші світові бренди та мережі ресторанів

Укрзалізниця прагне залучити якомога більше представників бізнесу, зацікавлених в оренді комерційних площ на вокзалах України. Про це повідомив в.о. голови правління Укрзалізниці Іван Юрик під час презентації можливостей оренди площ на вокзалах у вівторок.

 

«Оренда площ на вокзалах — це нові можливості для бізнесу. Світова практика показує, що вокзал може бути як зручним транспортним хабом, так і сучасним торговельно-розважальним центром. Ми готові до співпраці з усіма, хто готовий спільно з нами розвивати та осучаснювати наші вокзальні комплекси», — наголосив він.

Іван Юрик нагадав, що загалом планується передача в оренду комерційних площ 24 вокзалів, яка пройде в п’ять етапів. На першому етапі, у червні 2021 року, планується передати в оренду 8,4 тис. кв. м. на вокзалах Козятин, Запоріжжя-1, Дніпро-Головний, Хмельницький, Суми.

Другий етап (липень) передбачає передачу в оренду 10,2 тис. кв. м на вокзалах Біла Церква, Полтава, Тернопіль, Рівне, Фастів, Вінниця, ім. Тараса Шевченка, Чоп, Ужгород, Чернівці, Коломия. Третій етап (початок серпня) — 12,3 тис. кв. м вокзалів Івано-Франківськ, Одеса-Головна, Миколаїв, Львів. Четвертий етап (кінець серпня) — 10,7 тис. кв. м вокзалів  Жмеринка, Херсон, Київ-Пасажирський, Харків. Останній етап розпочнеться в серпні й має на меті передачу в оренду площ на інших 84 вокзалах.

Очільник компанії також наголосив, що процес передачі в оренду буде проходити максимально відкрито через систему «Prozorro.Продажі». До підготовки надання площ вокзалів у оренду Вокзальна компанія провела інвентаризацію та оцінку площ вокзалів, їх зручності та доцільності розміщення комерційних об’єктів. Саме на основі цих розрахунків був визначений перелік об’єктів. Більш того, загальний вигляд об’єктів, які будуть розміщуватись на вказаних площах буде обов’язково погоджуватись із компанією задля дотримання так званого єдиного коду.

Наступним стратегічним етапом створення найкращого сервісу на вокзалах, за його словами, буде підготовка 11 вокзалів до концесії й залучення інвестора. Він уточнив, що процес концесії є довгостроковим проєктом співпраці із стратегічними інвесторами й потребує ретельної підготовки. За оцінкою очільника Укрзалізниці, вона може тривати від одного до двох-трьох років.

«Що ми бачимо на виході? Громадяни та гості нашої країни, прибувши на вокзал, можуть смачно поїсти на фуд-кортах відомих брендів, випити запашні напої в кав’ярнях, придбати сувеніри, відвідати фірмові магазини великих мереж та виробників, скористатись послугами банків, порадувати близьких свіжими квітами з крамниць, а маленькі пасажири — весело провести час у зонах для дітей. Саме такими ми бачимо сучасні вокзали й докладаємо всіх зусиль щоб зробити це якнайшвидше», — резюмував Іван Юрик.

Нагадаємо, що від передачі в оренду зазначених площ на 24 вокзалах Укрзалізниця планує отримувати на місяць щонайменше 8,4 млн грн, а на рік — понад 100 млн грн.

✅ Стань частиною спільноти «Кут огляду» в facebook та запроси друзів!

 «Кут огляду» ближче до читача!

✅ Коротко і по суті. Підписуйтесь на наш Telegram-канал

✅ Підтримай нас в  Instagram