5 вправ з LEGO "Я досліджую світ" (1-2 клас)

 5 вправ з LEGO "Я досліджую світ" (1-2 клас)

Кубики «LEGO» необхідно використовувати на всіх уроках початкової школи. У цій добірці вправи з цеглинками, які можна використовувати під час інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

1) «Безпечна дорога до школи»
Мета: Розвивати логічне мислення, творчість та конструкторські здібності. Вчитися планувати свої рішення та реалізовувати їх.
Завдання: Перед кожною дитиною лежить карта «Безпечна дорога до школи», учні беруть цеглинки «Lego» і граючись демонструють свій шлях до школи.

2) «Світ навколо мене»
Мета: Розвивати логічне мислення, творчість та конструкторські здібності. Розвиток вміння передавати форму об’єкта засобами Lego, розвиток фантазії. Закріплення знань про живу та неживу природу.
Завдання: Вчитель об'єднує дітей у 2 групи. 1 група самостійно придумує та створює з конструктору предмети живої природи. 2 група самостійно придумує та створює з конструктору предмети неживої природи. Після завершення часу на виконання предметів, групи об’єднують свої роботи та створюють одну велику композицію з Lego – світ навколо мене.

3) «Моє місто»
Мета: Розширити і поглибити свої знання про рідне місто, розвивати конструкторські здібності, дрібну моторику та творче мислення. Стимулювати допитливість та інтерес до свого міста. Розвиток вміння передавати форму об'єкта засобами конструктора.
Завдання: Після екскурсії містом (бібліотека, парк, пекарня, завод…) учні за допомогою «LEGO» передають отримані знання та враження від екскурсій, спостережень і прогулянок. Отримані конструкції (будівлі,тощо) поєднують у іграшкове «LEGO» - місто.

4) «Добрі/погані вчинки»
Мета: Виховувати повагу одне до одного, розвивати увагу; вправляти дітей оцінювання тих чи інших ситуацій морального вибору.
Завдання: Гра проводить з усім класом. Вчитель по черзі демонструє дітям малюнки морального змісту, діти розглядають та оцінюють зображені на них учинки: позитивний – піднімають «LEGO» жовтий, негативний – «LEGO» червоний. Діти повинні прокоментувати свій вибір.

5) «Ланцюг живлення»
Мета: Розвивати у дітей творчу уяву, пам'ять; ознайомити з ланцюгом живлення в природі.
Завдання: Вчитель заздалегідь приклеює на цеглинки «LEGO» малюнки ланцюга живлення , а діти в свою чергу повинні відтворити. Вчитель може підказати дітям, що краще виконати завдання, якщо будувати вежу. Ця гра допоможе дітям швидше і краще запам’ятати послідовність живлення.